0
محتویات سبد خرید
  • 1086
  • 143 مرتبه
نحوه تشخیص پیچ مک اصلی

نحوه تشخیص پیچ مک اصلی

1401/07/17

یکی از سوالاتی که ممکن است قبل از خرید پیچ مک به ذهن مشتری برسد این است که چگونه پیچ کناف فیک را از پیچ اصلی تشخیص بدهیم؟

امروزه با توجه به شرایط آشفته بازار، تعدادی از افراد سودجو و کلاه بردار با چاپ کارتن های مشابه به کارتن برند پیچ مک اقدام به سو استفاده از اصالت و کیفیت این محصول کردند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از نکات مهم در شناسایی پیچ مک فیک اشاره کنیم.
 

کالای اصل چیست؟

تعریف شما از کالای اصل چیست؟ جنس اصل می تواند کالایی با طول عمر و کیفیت بالا باشد. کالای اصیل از بدو تولید تا مرحله تست توسط مشتریان از اصالت خود چیزی کم نمی گذارد و این معمولا به دلیل به کار بردن متریال با کیفیت و با درجه سختی بالا است.

کالای فیک چیست؟

اجناس فیک با اسامی مختلفی از جمله جنس کپی، تقلبی، بدل و ... شناخته می شود. همان طور که از نامش پیداست جنس تقلبی باطنی کاملاً جداگانه به نسبت ظاهر آراسته خود دارد معمولا متریال به کار برده شده در کالای فیک از کیفیت پایین و با درجه سختی پایین است.

تفاوت بین پیچ مک اصل و پیچ مک فیک در چیست؟

تشخیص جنس اصل از فیک در برخی مواقع تخصص می خواهد. اما در مورد این محصول آماتور های نیز به راحتی می توانند تفاوت بین دو جنس اصل و فیک را از هم تشخیص دهند. تنها دانستن چند نکته ساده در مورد ویژگی های جنس فیک که به جای جنس اصل قلمداد می شود، کافی است. راه کار های متعددی برای تشخیص جنس اصل از فیک وجود دارد. اگر بخواهیم به ترتیب به شما بگوییم این موارد به ترتیب زیر است:

1. تغییرات ظاهری در کارتن مادر: باید قبل از خرید توجه زیادی به بسته بندی و کارتن این محصول داشته باشید. با مشاهده هرگونه تغییرات در ظاهر و بسته بندی این کالا از خرید خود صرف نظر نمایید.
2. کیفیت ضعیف پیچ مک حین استفاده از محصول: گاهی اوقات ممکن است حین استفاده از این محصول متوجه شوید کیفیت محصول با خرید قبلی شما قابل قیاس نیست و پرتی زیادی دارد. در صورت مشاهده این مورد سریعا کالای خریداری شده را مرجوع کنید.
3. عدم وجود هولوگرام بر روی درب محصول: تمامی محصولات مک با برچسب هولوگرامی صنایع ماکان یزد پلمپ شده است. بهتر است قبل از خرید حتما به این نکته نیز توجه کنید.
4. قیمت پایین تر به نسبت سایر فروشگاه ها: احتمالا ضرب المثل هیچ گرانی بی‌ حکمت نیست و هیچ ارزانی بی‌ علت نیست به گوشتان خورده است. بهتر است قبل از خرید محصول، قیمت آن را از چندین فروشگاه جویا شوید و بعد اقدام به خرید کنید.


مواردی که در توضیحات فوق به آن اشاره نمودیم جز بیشترین مواردی است که توسط همکاران و دوستان ما رویت شده و به مجموعه ما گزارش داده اند. پیشنهاد ما به شما دوستان و مشتریان عزیز این است که پیچ مک را فقط و فقط از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
امید می رود که در آینده نزدیک با اضافه کردن
بارکد و شماره سریال روی محصولات مک هویت کالای خریداری شده کاملا مشخص و خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.