0
محتویات سبد خرید

اره چوب بر 23 سانت

  • نوع تیغه: فنری
  • طول تیغه 33 سانتیمتر
  • نوع دسته: چوبی
  • ساخت ایران
وضعیت : موجود
معرفی محصول

اره دستی چوب بر ایرانی یکی از ابزارهایی است که، برای به دونیم کردن،  قطع کردن،  بریدن و یا قطعه قطعه کردن شاخه ها به کار میرود.

و اکثرا در جاهایی کاربرد دارد که دیگر با کارد و یا قیچی نمی‌توان چیزی را برید و یا آن را قطع کرد چون معمولاً این قطعات خیلی بزرگ و یا ضخیم هستند.

کاربرد های اره دستی چوب بر

اره دستی چوب بر ایرانی در صنعت چوب و ساخت و ساز برش همچنین برای کشاورزان و باغداران مهم ترین بخش می باشد زیرا بر اساس اندازه گیری هایی که انجام شده است باید برش دقیقی صورت گیرد.

اره دستی چوب بر ایرانی برای برش هایی که به شکل دایره و انحنا هستند قابل استفاده است.

اره دستی چوب بر ایرانی این ویژگی را دارد که با استفاده از یک دست نیز کار برش شاخه را انجام دهد. از سایر ویژگی های اره دستی چوب بر ایرانی می توان به عرض کم تیغه و ارتجایی بودن آن اشاره نمود.

مشخصات ظاهری اره دستی چوب بر

از مشخصات ظاهری اره دستی می توان به دندانه های درشت، ضخیم و نوک تیز آن اشاره نمود. نوک تیز اره دستی در مرکز و بخش های داخلی قطعه کار قرار می گیرد و با ایجاد یک سوراخ، کار برش از مرکز چوب را مهیا می کند.

اره دستی چوب بر ایرانی دارای بدنه ای از جنس چوب با کیفیت و تیغه فنری می باشد.

ویژگی های متمایز تیغه ی اره دستی چوب بر

برجستگی و زاویه تمام دندانه ‌ها مشابه هم هستند. تیغه اره دستی چوب بر ایرانی شبیه مخروط می باشد، یعنی قسمت بالایی آن، از دندانه‌ها باریک تر برخوردار است، تا پس از برش به راحتی از چوب خارج بشود.

انعطاف پذیری یکی دیگر از ویژگی‌های تیغه ی خوب اره دستی چوب بر ایرانی است. در واقع این انعطاف پذیری باعث می‌شود با وارد شدن فشار به تیغه، خم شده و به راحتی با حذف فشار به شکل اولیه برگردد.

چگونگی کار کرد اره دستی چوب بر

کار برش توسط اره دستی چوب بر ایرانی، با حرکت رفت و برگشتی و اصطکاکی که بین دندانه های اره و قطعه ی کار به وجود می‌آید انجام می پذیرد.

مشخصات فنی
محصولات مشابه
سوالات متداول
نظرات کاربران

ثبت نظر

...