0
محتویات سبد خرید

اسکروگان ماکیتا

پیچ گوشتی برقی ماکیتا انواع و سایز های مختلفی از پیچ هارا میتواند باز و بسته کند. در این پیچ گوشتی برقی قابلیت خاصی دیده نمیشود اما لازم به ذکر است که توسط شرکت ژاپنی تولید شده است و بسیار با کیفیت و مطلوب و وزن سبکی دارد. این پیچ گوشتی برقی قابلیت استفاده طولانی مدت دارد و بسیار با کیفیت است. این قابلیت را فقط بعضی پیچ گوشتی های برقی دارا می باشند. از دیگر ویژگی های این پیچ گوشتی برقی،

 موتوری با توان 570 وات

وزن 1300 گرم

قابلیت کنترل سرعت و گردش به دو جهت مختلف

سری این پیچ‌گوشتی برقی حالت مغناطیسی دارد

قابلیت جداکردن سری پیچ گوشتی در شرایط مختلف

انتهای این پیچ گوشتی برقی یک چراغ ال ای دی دارد که بلافاصله بعد از روشن شدن دستگاه روشن میشود که برای کارکردن در شرایطی که نور کافی وجود ندارد استفاده میشود.

وضعیت : تمام شد
معرفی محصول

در گذشته عملیات باز و بست پیچ با پیچ گوشتی انجام می شد که با روی کار آمدن پیچ گوشتی های شارژی کار برای افراد آسان و سریعتر شد. پیچ گوشتی برقی ماکیتا مدل FS4300 محصولی از کمپانی ماکیتا است که مراحل ساخت و پردازش آن در کشور چین انجام شده است. توان این پیچ گوشتی 570 وات و سرعت گردش آن 4000 دور در دقیقه است. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به کنترل سرعت این پیچ گوشتی برقی توسط کاربر و همچنین وزن سبک آن اشاره کرد. وزن این محصول 1.3 کیلوگرم است که مانع از خستگی دست اپراتور طی کار می شود. 

مشخصات فنی
محصولات مشابه
سوالات متداول
نظرات کاربران

ثبت نظر

...